Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

At folsom prison, Faces are fiction, Minute of Fame- Písek 14.12.2013

17.12.2013 15:47

Dne 14.12. 2013 ožil písecký klub „Pí Local 3,14“ díky poslední zastávce Friends for Frineds tour s těmito kapelami : At folsom Prison(Praha), Faces are fiction(Most), Minute of Fame(Plzeň).
    I přes malou účast na téhle akci dokázali kapely udělat pořádný peklo a vymačkali ze sebe maximum.

 

 Jako první naběhli na podium kapela z Prahy At Folsom Prison. Kapelu jsem poznal před nějakým tím časem na křestu jejich EP From nails to velvet(recenze) v pražském klubu 007 Strahov. Na jejich nářez sem se těšil právem a splnilo to všechna moje očekávání. AFP také pomalu připravují první dlouhohrající desku na kterou se taky hrozně těším. Při vystoupení jsme se mohli dočkat několika rozbitých půllitrů. Hardcore jak má bejt. Díky chlapi...At Folsom Prison
  Po nich nastoupili týpci z Mostu pod jménem Faces are Fiction. U mnoha kapel co jsem poslouchal mi čistej zpěv přímo vadí, ale u FoF je to naprostý opak. Kapela dokáže rozproudit krev svými údernými kytarovými riffy a masitými bicími a výborně do toho zasadit čistej zpěv, prostě paráda. Nějak jsem nezjistil jestli kapela něco chystá, ale i tak se předem těším pokud něco bude.
  Jako poslední naběhla kapela Minute of Fame, kapelu znám sotva týden a od prvního poslechu pár tracků na Bandzone.cz jsem si je hodně oblíbil. Nedávno vydali EP Follow (y)our Dreams a poslech toho alba určitě stojí za to. Jinak kapela naživo dokáže udělat pořádnej bordel a správný peklo a to se mi líbilo. Hodně se odlišujou od ostatních, který stojí na podiu. Mof se s tím nesrali a díky bezdrátovým systémům vběhli mezi lidi pod podiem a to se hrozně moc líbilo. Kapela hodně kombinuje scream, growl a čistej zpěv a je to výborná kombinace. Já jsem se při vysoupení týhle suprový kapely vyblbnul asi nejvíc a ještě teď mě bolí brutálně za krkem.
  Po skončení akce jsem se nějak zakecal s kapelami a zároveň se zúčastnil takové afterpárty. Bylo to velmi zajímavý a já a určitě i ostatní si to užili. Slánky, pepřenky, ubrusy, běhání s ubrusem po píseckým náměstí, prostě různý kraviny...ti co tam byli ví o čem mluvím a radši to nebudu nějak rozepisovat.
  Ještě bych chtěl poděkovat : zvláštní poděkování patří Barun, která to pořádala a díky ní jsem celou akci přežil vcelku, dále všem kapelám, lidem co dorazili a těším se až zas někdě kapely budou dělat podobnej hell.

Odkazy na profily kapel(klikněte na název kapely)

At Folsom Prison 

Minute of Fame

Faces are Fiction

... a tady je odkaz na fotky, které jsme pořídil na akci. zde