Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

At Folsom Prison-křest novýho CD "From nails to velvet" + Born Again(JH)

17.02.2013 13:54

AFP křtí "From Nails to Velvet"Pod klidnou noční Prahou, kousek od opuštěného stadionu Strahov se dne 15.2.2013 rozduněl klub 007 Strahov pod nátlakem metalcoru "Born Again" a "ATP" se svým novým CD From Nails To Velvet.

17.2.2013    Dreaddy

První kapelu "No Chance of Recovery" jsem bohužel nestihl, díky PID které nabíralo zpozdění a mě nenavazovali spoje, no to je tak když človek jako já jede přes celou Prahu ;) .

Druhý na podium naběhly jindřchohradecký metalcorový borci z Born Again, kteří se jako vždy s níčím nesraly! Po pokecu se zpěvákem po skončení jejich bordelu jsem zjistil, že v kapele proběhly velké změny. Změny se týkali jak z personálního hlediska, tak i z matroše. "Začíná uplně nový Born Again" my řekl zpěvák při pokecu. V tento den také kapela zahrála svoje nové kousky a ze starých jen hodně málo. Taky chystaj CD o kterým budu určo informovat, ale zatim nic nevím a ani se mi nepodařilo nic zjistit.

Jako třetí grupa naběhla na podium "At Folsom Prison" se svým novým CD. Po několika odehraných tracks začal hlavní důvod včera, kvůli kterému jsme se tam všuchni sešly- křest CD. Ten proběhl ůspěšně a kapela si vyslechna obrovský potlesk za dobře vykonanou práci. S kapelou jsem bohužel neměl příležitost ani čas poekcat a vycucat z nich nějaký info co chystaj a tak. No třeba přístě až na ně někdy půjdu.