Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Fake It - Lizpichposhanu

06.05.2013 08:15

Konečně jsem se dostal k poslechu tohoto EPka po dlouhých měsících.
První co mě na EP zaujalo je název EP: "Lizpichposhanu", pořád se snažím
přijít na to co to je za výraz, ale nedaří se....No třeba se to dozvím z
rozhovoru, který chystám s touhle grupou. Kapelu jsem poznal díky žižkovskému
klubu XT3 kam jsem náhodně zašel a náhodou hráli a jejich matroš se mi velmi
zalíbil.

No abych se vrátil k EPku... No EP je vcelku zajímavé už tím názvem, který
jsem zmínil, ale hlavně jde o obsah EP :) ...! No jak už bylo také zdůrazněno,
že se mi kapela zalíbila na prvním náhodným vystoupení, tak i toto EP je velmi
povedené a nutí mě to si pouštet na cestách i doma.

K přebalu asi nemám co říct. Obal je klasickej, jednoduchej i poutavej.
Moje osobní hodnocení EPka je 8/10, protože já mám vkus na pořádný CORE
řezničiny !!! Ale tohle neodsuzuji !!!

Jinak kapele přeju hodně ůspěchů do budoucna a doufám, že se s kapelou setkám
víckrát i mimo koncerty či akce .. :) !! A ještě bych chtěl poděkovat kytaristovi s
jménem K. "Pětiprdel" za poskytnutí EPka ;) ..