Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

TýnFest 2012- Zimní varianta

14.02.2013 12:23
 

imageZimní TýnFest 2012

Tato akce je mladším bratrem TýnFestu, který má v okolíTýna nad Vltavou své jméno a spojuje se většinou s otáčivým hledištěm, kde taky fest začal. Na tomto ročníku zimní verze se objevilo spousta známých kapel : V.A.R., A5, Debustrol, Isacaarum a Mortifilia. Na akci se sešlo vcelku i dost lidí (okolo stovky). Atmosféra se též velmi povedla jak ze strany posluchačů a pařičů, tak i ze strany kapel. 

 

 

První na podium naběhli českobudějovičtí Isacaarum, kteří hned rozproudily krev všem, kteří se v sále ncházeli. Tato kapela má za sebou pěknou řádků Cédéček a koncertů a mnoho spokojených fans. Rozepisovat tady i úryvek z jejich bohaté historie by bylo i na mě moc :). Od kapely jsem bohužel nedozvěděl nic co by chystali, takže se musíme nechat překvapit. 

Další kteří ovládli podium byli liberečtí V.A.R. též s pestrou historii a kvalitními trash metalem, který zamává s každým. O chystaných překvapení jsem se o nich nestihl nějak informovat, protože jsem měl technické potíže s fotoaparátem(nabíjení).

Po neúspěšném focení V.A.R  naběhli místní a dobře známí A5. Když si řeknete A5 tak se každýmu vybaví jejich Trashcore. Pči pokecu s Olákem(vocál). Jsem pozdě zjistil, že budou mít album. Moje domněnky že CD není ještě nahrané byli marné. CD už je komplet nahraný už se jen čeká na master a pak hurá lisovat:). Na tohle CD si brousím zuby.

Tyto potíže pokračovali až do vystoupení Debustrol s kterou jsem neměl čas ani pokecat(řešil jsem CD na recenze s A5). Takže jsem toho moc nestihl nafotit.

A poslední grupou co zahrála byla Mortifilia ze Sušice. Škoda, žepo dohrání Debustrol hodně lidí zdrhlo na pivo nebo domů, mě se tihle típci ze Sušice líbili, protože už jsem je dřív procházel na Bandzone při brouzdání netem. Co jsem v rychlosti stihl pořešit s nima tak je, že vydali nedávno Vinyl. Časem až o tom zjistím více tak budu informovat :)

Ještě závěrem chci speciální poděkování Filipu Valtrovi za pozvání, všem kapelám, všem co tam byli a kapelám přeju hodně nových a spokojených fans a ůspěšných akcí a těšim se zas někdy.

Fotky naleznete zde : https://dreaddy.rajce.idnes.cz/TynFest_2012_zimni