Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Unnecessarity - Humano 2012

26.03.2013 07:54

Profilový obrázek UnnecessarityUnnecessarity- Humano 2012

Když jsem se přestěhoval do města, tak jako první na recenzi mi přišlo
CD od týhle smečky, která mě požádala o napsání recenze. Jinak pro ty co
je neznají tak tahle karlovarská grupa hraje experimental/death metal a toto CD je
i se spoustou zajímavých a chytlavých samplů. Najdete na něm celkem 6 záseků:

 

 

1. Rey Cerebro
2. Mente
3. El Hambre
4. Variante
5. Reformacion
6. Dogs of Village

Jinak já jako věčnej milovník Coru(metal, death, HC,...) sem si toto CD
ihned oblíbil a pouštím si ho rád znova a znova. Jak už bylo řečeno, že
uslyšíte velmi chytlavé samply smíchaný s ještě víc chytlavou muzikou a
vocály.

Když jsem CD uviděl, hned mě také zaujal obal a cover celého CD. K tomu
nejde už ani nic dodat. Je vidět že se mi opět dostalo do rukou dokonalého
díla a já jsem za to rád, že dostavám takovýhle skvělý kousky. Jinak
 moje osobní hodnocení je 8/10..

Kapelu si také můžete poslechnout na Bandzone, MySpace, Youtube,...prostě
všude kde se dá.

Také přeju kapele mnoho dalších úspěchů a těším se až na ně narazím někde v klubu
nebo na nějakým festu.