Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Zodiac- Never Say Never 2013

12.02.2013 13:25

Když se mi zvuk tohoto CD dostalo k uším, jako kdyb jsem ochrnul. Na to že tu to
kapelu vůbec neznám si říkám proč jsem si je nenašel dřív. Tohle to je jejich první
placka a velmi se mi zalíbila a rád si jí pustím znova a znova a pořád se stejnou zálibou.
CD obsahuje 9 treků s anglickými texty. První CDo kapely vždycky buď kapelu vytáhne nahoru
nebo zrazí k zemi a uzemní na dně. Tohle CD podle mě kapelu hodně vytáhne vzhůru. CD rád doporučím
svým známím a kamarádům.
Obal na mě působí jako každý. abych to upřesnil tak nějak neutrálně. Spíš by mělo člověka zajímat co
obsahuje CD a né obal i když obal je někdy hodně důležitý.
Moje osobní hodnocení od 1 do 10 (10 je nejlepší) je mezi 8 a 9, nemůžu se rozhodnou na přenější hodnocení
a když se chci přiklonit k 8 ale ihned naleznu plus který mě táhne dát CD 9. A tak je to i naopak. Ale
CD nemám žádné věci který bych vytýčil a "pokáral". No nejlepší bude když si to poslechnete sami.

Obsah:
1.Never say never
2.Dirty money
3.Vatican
4.Bedlam
5.Daemon
6.Fire and Brimstone
7.Thrashing
8.Fucking Day
9.I hate lies