Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Bring Me The Horizon - Sempiternal 2013(CZ)

01.03.2013 07:17

2 roky ... 2 roky jsme čekali na tenhle zázrak! Bring Me The Horizon
opět válí i s novou deskou a dokazujou, že nejsou žádný sračky. Tohle
album mě opět nadchlo jako všechny ostatní. Bring Me The Horizon mají
svůj styl, svoji originalitu a ta jim zůstává nadále a dlouho ještě
zůstane. Díky tomuto albu jsem se pevně rozhodl za každou cenu sehnat
lupen na jejich koncert v Praze.

Songy se nedají nějak moc rozebírat, tohle ani nejde prostě...sladěné vocály,
kytary, bicí, basa...opět píšu recenzi pro kapelu, které nemůžu na jejich výtvoru
nic vyvrátit či ukázat na nějakou špatnost. Tohle album u mě v srdci zůstane ještě
hodně dlouho a ještě déle bude hrát. Tohle je nejlepší deska kterou letos slyším
a myslím si že žádná další jí u mě nepřekoná(alespoň doufám).

Moje osobní hodnocení je už popsáno v odstavcích ale jinak tohle
poprvé ale dávám mu 10/10 !! A to už je co říct. Nikdy jsem nepsal recenzi na
lepší CD než je tohle za celou mojí novinářskou karieru.

Máte také chuť si tuto desku poslechnout? Tak berte útokem obchody, krámky, a vše
kde se CD prodávaj. Tohle je neopakovatelný zážitek!!!