Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Meresiew- Do zdi jít EP

19.03.2013 09:42

Je to už trochu delší čas co jsem do stal do rukou toto EP od Táborské smečky
Meresiew. Tento místní Metal/Hardcore je mezi lidmi docela oblíbený, hlavně mezi
Táborskými ... :).

Abych se začal věnovat albu apřestal žvatlat o tom o čem bych tu neměl. Mě se EP vcelku
líbí, ale není to úplně můj šálek kávy i když se od mýho oblíbenýho stylu hodně málo odlišuje
(!!Nechci kapelu nějak zapuzovat!!). Když jsem EP slyšel ihned mnou proběhl pocit spokojenosti,
která se opakuje při každém puštění. Kytary, bicí, basa... pohodově složený a to je práce hlavně
kytaristy Roosťi kterej složil komplet celou muziku! Jediný co se mi na EP nelíbí je, že maj CZ texty.
Když si to člověk poslechne no není uplně ono co je od songů očekáváno. Jinak se mi to líbí ale jen ty texty.

Moje osobní hodnocení je 7/10 z důvodu, že to není zrovna můj výběr a za ty CZ texty. :)