Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Otherparts - Searching EP

14.05.2013 06:20

Dreaddy        13.5.2013

 

Další EP co se mi dostalo do rukou je od plzeňské kapely „OTHERPARTS“ a EP nese název Searching. Kapelu znám hodně zřídka, takže vám nemůžu říct o nich něco zajímavého, jen to že hrajou Alternative – Hardcore, ale vraťme se k „épéčku“….

 

Už od první skladby se mi rozbušilo srdce radostí a hlavou sem jen tak házel nalehko a ani jsem o tom nevěděl. Klidný začátky, pak nástup a masakrozní vocály tomuto EP dávají tu třešničku na dortu. Jinak jsou i hodně dobře sehrané obě kytary a bicí jsou taky hodně dobrý. Mě se hned zamlouvá první skladba „Seven(th)“, která je přesně podle toho jsem popisoval. Klidnej začátek a pak nástup pravého Hardcorovýho masakru. Taky se mi hodně zamlouvá poslední skladba „The Wanderer“ , kterou jsem slyšel jako první od téhle kapely. Opět poměrně klidnej začátek a pak námrd jak sviň!!. Po poslechu tohoto EP mě něco nutí si ho pouštět pořád a pořád dokola a to je dobře. Tohle neskončí u mě hned na poličce pod prachem.

  K obalu nevím přesně co říct, ale zaujala mě hned ze začátku velmi povedená kresba grizzlyho, jinak celý cover a design se mi velmi líbí.

 

Moje osobní hodnocení je 9/10, jinak kapele přeju hodně úspěchů do budoucna a hodně povedených koncertů a dalších CD. Za poskytnutí EP děkuji Danovi  Myslíkovi a těším se na další spolupráci s kapelou i s členy.

 

  1. Seven(th)
  2. Searching Reasons
  3. Nevermore My Heart
  4. The Wanderer – single

 

Time : 14:10

Record in studio Blast, Plzeň

www.bandzone.cz/otherparts