Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Pošuci, Aktivisti,Pánbíčkáři,...

02.09.2013 16:32

Taky se vám hodněkrát stalo, že sedíte na busáku, pohodička cigárko a najednou přiběhne nějakej debílek s létákem a na něm "Háré Krišma" a hned ti cpe knížku ve který je jak věřit v jakýhokoliv vocasa,reinkarnace,pohněte svým osudem, apod. Takový lidi mi začínaj lízt vcelku na nervy. Nebo taky další můj případ v Praze v metru. Nějakej nemytej debílek řve: "Prozřete lidi!" a cpe vám letáky s píčovinama, který nejsou pravda. I když jsem ten leták nechtěl, tak stejně mi ho nustil tak dlouho až jsem si ho vzal a od 3-4 m hodil do koše :D.

Neleze vám tuto taky někdy krkem? Když např. chvátáte a zdržuje vás takovejhle týpek s letáčkem a prostě si nedá pokoj dokud si to nevezmete a nebere ohled na to, že chvátáte nebo máte něco lepšího na práci.

Napište svůj názor. Máte taky takové zkušenosti?

Názory, zkušenosti: Pošuci, Aktivisti,Pánbíčkáři,...

Datum: 02.09.2013

Vložil: Nikdo:D

Titulek: :)

Pravda :) :D