Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Spreading Dread – Sanatorium 2012

12.02.2013 13:25

Kapela Spreading Dread letos vydali nové CD, které nese  

 název Sanatorium. Kapela hraje ve složení: M. Korbel

(vocál),  Š.Kotrč(kytary, vocál), M. Pejznoch(bass),

K. Šafařík(bicí). CD bylo nahráno 8.12. 2011 ve

 studiu StreetSound. O mix se postaral H.Fuka

a o Master Dodo Doležal.

Když jsem CD obdržel, tak na mě zaujal obal se zajímavou a povedenou kresbou. Jinak celý obal je poznamenán zajímavými a velmi povedenými kresbami o které se postaral Jan Hora a za což ho obdivuju.

Jinak CD obsahuje 7 songů, které jsou typické dlouhými a zajímavými, které složil Lukáš Fujan . Každý track má 6 min a více J. Jinak abych trošku rozebral songy…. Vše je výborně sladěné a poutavé, že mě nutí si CD pouštět víckrát za sebou. Je to velmi dobrá práce této kapely.

Moje osobní hodnocení: Já jsem s tímto kouskem velmi spokojen a tak dávám 8 z 10 J….Jinak kapele přeju mnoho dlaších úspěchů a dalších CD a těšim se u příležitostného rozhovoru.